VRAČILO BLAGA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite na e-mail naslov info@farmavita.si o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za izdelke brez ali z poškodovano originalno embalažo oz. brez ali poškodovanim varnostnim pečatom. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Omogočamo tudi zamenjavo artikla.
REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil (poleg javnih informacij posredovanih na internetni strani), če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine. Stroški naknadnenga našega pošiljanja se dodatno obračuna kupcu v višini 5EUR (z DDV) za vsak poslan poštni paket.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno na sedež našega podjetja.
IZVEDBA ALI ZAVRNITEV NAROČILA
SaloS d.o.o. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričelo v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
SaloS d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne brez nikakršne obrazložitve.