SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pogodbena stranka prodajalca storitev e-poslovanja je podjetje SaloS d.o.o., s sedežem na naslovu: Strma pot 32, 6000 Koper, Slovenija, e-naslov: info@farmavita.si, v nadaljevanju prodajalec.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
NAČIN PLAČILA
Prodajalec dobavlja kupcu pod pogoji iz te pogodbe naročeno blago, izključno s takojšnjim plačilom po predračunu in dostavo preko za to zadolženih podjetji na naslov kupca navedenega v naročilnici ali ob osebnem prevzemu s strani kupca na naslovu prodajalca, ki se nahaja na naslovu, Polje 9e, 6310 Izola.
- 1. Plačilo z gotovino ali ob prevzemu blaga: pri plačilu po povzetju skupaj s paketom kupec prejme račun s položnico, ki jo poravna dostavnemu uslužbencu. (TRENUTNO NE OMOGOČAMO)
- 2. Plačilo z gotovino: je možno tudi pri osebnem prevzemu, pri katerem kupec nima nobenih stroškov z dostavo. (TRENUTNO NE OMOGOČAMO)
- 3. Plačilo po predračunu: v kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu, bo na podlagi potrditve naročila prejel predračun na navedeni elektronski naslov, ki bo že vključeval stroške poštnine v primeru, da je poštnino potrebno obračunati. Kupec bo prejel naročeno blago, ko bo prodajalec prejel nakazilo po izdanem predračunu. Če bo predračun plačan delno, bo prodajalec čakal na nakazilo še preostalega zneska do polne vrednosti predračuna. V tem primeru blago blago ne bo poslano dokler prodajalec ne prejme celotnega nakazila.
CENE IN STROŠKI DOSTAVE
Vse cene vključujejo davek na dodano vrednost z upoštevanimi popusti in bonusi, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prodajalec si pridružuje pravico, da se cena od trenutka oddaje naročila - ponudbe do potrditve naročila - sprejem ponudbe cena zaradi objektivnih okoliščin spremeni, kot na primer napaka v tisku, sprememba cen s strani dobavitelja in podobno.
V primeru, da se cena v času oddaje naročila do potrditve naročila spremeni ima kupec pravico odstopiti od naročila v roku 3 dni, ko je izvedel za spremembo cene.
Podjetje SaloS d.o.o. nima nobene omejitve glede minimalnega zneska naročila.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji (veljavna samo opcija iz 3. točke - po predračunu). Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajni odnos med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.
Prodajalec nosi stroške odkupnine in nudi brezplačno dostavo na sedež kupca ob naročilu blaga tako, da ob prevzemu blaga kupec nima dodatnih stroškov razen tistih navedenih v predračunu kateri so nastali pri oddaji naročila.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
ARHIVIRANJE POGODB
Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo bodo trajno shranjene na sedežu podjetja in sicer na naslovu SaloS d.o.o., Strma pot 32, 6000 Koper oz. na drugem za to uradnem naslovu podjetja.
Na zahtevo kupca/potrošnika mu le tega tudi posredujemo.
KOMUNIKACIJA
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Dobavljeno blago ostaja last prodajalca, dokler kupec ne poravna vseh obveznosti, ki jih ima iz poslovnih povezav s prodajalcem. Te zaveze vključujejo tudi prihodnje zaveze kupca do prodajalca, ki izhajajo iz istočasno ali kasneje sklenjenih naročil kupca prodajalcu.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
JEZIK
Vse strani so v slovenskem jeziku. Vprašanja in morebitne reklamacije naslovljene na elektronski naslov info@farmavita.si bomo obravnavali samo, če bodo napisana v slovenskem jeziku in v razumljivi obliki. V primeru, da prejmemo mail v drugem nam nepoznanem jeziku bomo na ta mail odgovorili v slovenskem jeziku z obvestilom, da ne znamo razbrati vprašanja.
PRITOŽBE IN SPORI
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za vse morebitne spore med prodajalcem in kupcem je stvarno pristojno sodišče v Kopru.
VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJI
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine veljajo od 2.11.2020 dalje in veljajo do spremembe katerega od členov splošnih in ostalih pogojev v rubriki Pomoč uporabnikom, ki so javno objavljeni na tej spletni strani.